איך עובד הפרסום בוויז? פרסום באפליקציית Waze

נתחיל מהקדמה קצרה: עולם הפרסום מתפצל לשתי מתודות מרכזיות: דחיפת פרסומות (Push advertising) ומענה לחיפושים (Pull advertising). בתרגום פשוט אדגים את ההבדל:

pull advertising - פרסום כמענה לחיפושים:
תחשבו על הדוגמא הכי פשוטה, אנחנו מחפשים מחשב חדש או ממוקד יותר אנחנו מחפשים אינסטלטור, רובנו ככל הנראה הנראה נפנה לגוגל כמקור ראשון לגיבוש עמדה ומציאת ספקים ונותני שירותים קשורים. בהתאם לדחיפות המקרה נקבל החלטה ונפעל מול המפרסמים אך ברור כי אנחנו במצב של חיפוש מידה לטובת רכישה קרובה. על הנושא של סוגי הלקוחות עוד נרחיב בהמשך שכן יש קניות שאורך הזמן הנדרש כדי לגבש אצל הלקוח עמדה אפקטיבית גדול יותר לעומת מנעולן שאין לנו הרבה דרך ליצור אצל הלקוח שום ערך כי ההחלטה מתקבלת בדקות וברגעים שהוא נעול מחוץ לבית...

מהצד השני יש פרסום שאנחנו מכירים כבר שנים ארוכות

Push  advertising - פרסום בדחיפה:
כאן יש הרבה יותר שחקנים והרבה יותר אפשרויות כמו למשל: באנרים ופרסום ברשתות החברתיות. במצב הזה אין ביקוש מיידי לשירות או למוצר שאנחנו רוצים למכור אך בהחלט ניתן לכוון לפי מדדים אחרים טובים כמו מצב זוגיות, גיל מיקום ועוד מאפיינים רבים.

פרסום בוויז - הפרסום הכי ממוקד מיקום שיש. אמנם מדובר בפרסום מסוג דחיפה אך זוהי הדחיפה הכי ממוקדת שאפשר לעשות. המפה הדינמית של וויז זהו המסך הכי נצפה שיש במהלך הנסיעה תוך הקפדה על רבה על הפרטים הקטנים. המנווטים לא ממש רוצים לעשות טעות בדרך ולפספס את הפניה וגם לא להיכנס בטעות לרחוב שעשוי להיות פחות מתאים... כאן הפרסום בוויז נכנס לפעילות: הפרסום באמצעות באנר בוויז בדרך כלל מוצג כאשר הרכב נמצא במצב עמידה והמפרסם יכול ממש לגרום ללקוח הפוטנציאלי להמשיך אליו לחנות. לצערי רבים מהמפרסמים בארץ עדיין לא הבינו את המשמעות ורואים בוויז עוד אפשרות פרסום ומבטלים בקלות ראש על היתרון העצום במדיה הזו. אין שום טעם לפרסם מודעה בוויז אם היא לא מודעת קילר-דיל מיידי. צריך להשתמש באמצעי המדיה בדיוק למה שהוא מיועד וכדי לגרום ללקוח להסיט את רכבו אלינו יש להציע לו פיתוי מתאים שהוא ייחודי רק לו. אם למשל מדובר בפיצה צריך לייצר מבצע ייחודי ששווה ללקוח ללחוץ על הבאנר ולהגיע עכשיו. אתה כעסק תרוויח פעמיים גם הצלחת להביא כסף חדש לחלוטין שלא תיכנן להגיע אליך וגם ניצלת את המיקום שלך לפרסום אפקטיבי. תוכלו לקבל דרכנו מגוון אפשרויות מיקוד מדהימות לפרסום בוויז בייעוץ אישי בטלפון: 03-3760666

הדרך השניה להביא תוצאות לפרסום ב-Waze היא דרך העלאת מודעות סביבתית. העלאת המודעות מתבססת על ידי פרסום הלוגו בסביבה המוגדרת ככה שזה בעצם פרסום עדין שלאט לאט מחלחל. הבעיה היא שבדרך כלל מי שנמצא באופן קבוע באותו האיזור משתמש פחות באפליקציית וויז כי הוא יותר מכיר את הסביבה אבל תתפלאו כמה מודעות באמצעות פרסום בניווט עוזרת לאנשים להבין שממש לידם יש סניף או חנות של מוצר שהם תמיד צריכים.

עלויות הפרסום בוויז ממש אטרקטיביות ובתקציב של מאות שקלים בחודש אפשר כבר להתחיל לפרסם ולראות תוצאות

על עוד אפשרויות, הצעת מחיר ובניית אסטרטגיה מנצחת צרו איתנו קשר עוד היום.

איזי אדס ישראל - פרסום מנצח ברשת לעסקים קטנים ובינוניים

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

פרסום רבותיי, פרסום! פרסום מתחיל בגוגל!

גוגל אדס - מערכת הפרסום של גוגל